У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
Графік роботи: Пн-Пт: 9:00 - 18:00 Сб: 10:00 - 15:00 Нд: вихідний

Немає снігу – чи потрібні зимові шини?

04.01.2022
За будь-якої негоди кожен автомобіліст знає – гарантія безпечного керування залежить від якості шини. Не дарма багато водіїв приділяють увагу вибору малюнка протектора, віддаючи перевагу тому чи іншому бренду, що відповідає «дорожнім» потребам. Особливості фізичної та хімічної структури нових шинних виробів дозволяють досягти максимально корисного ефекту при керуванні, а це – комфорт та головне – безпека. В умовах зміни кліматичних умов, справедливим залишається питання «чи потрібні зимові шини, коли немає снігу?». Питання актуальне переважно самому водієві, але також опосередковано пасажирам авто, пішоходам та іншим учасникам дорожнього руху.

Навіщо купувати зимову гуму в «слабку» зиму?

Шини на авто влітку та покришки для зими – зовсім різні за функціональним призначенням. Враховується фізична складова: якість плями контакту, якість гальмування, аквапланування, зношування та довговічність покришок. Зимові шини більш специфічні, оскільки основний склад гуми враховує вплив низьких температур і так званих «не асфальтованих (сезонних)» перешкод: льоду, снігу, ожеледиці, бруду. І все це з розрахунком на масу автомобіля та швидкість його пересування. Якщо середня температура повітря коливається від 5+ градусів і нижче, потрібна зимова гума. Якщо середньоденна температура вища за 7+ градусів – літня. Зважаючи на те, що стежити за термометром постійно вдається не всім, можна спостерігати величезні черги на шиномонтаж для «перевзуття», як правило упритул (початок-середина листопада, рідше і на жаль – середина грудня).
«Перевзути» автомобілі напередодні снігопаду краще, ніж ігнорувати зміну гуми на зимову зовсім. Практично щороку в люту зиму на дорогах спостерігаються автомобілі, що ледь успішно долають круті повороти і підйоми на літніх шинах. Як результат – затори утворюються там, де їх ніколи не було, і лише за допомогою евакуатора чи солідарності інших водіїв перешкоди долаються.
Оскільки прогнози погоди не відрізняються стовідсотковою точністю, а передбачити погодний армагедон неможливо – машина на зимовій гумі є основною дорожньою заповіддю автомобіліста.

ТОП-3 питання про «перевзуття» на зимові шини:

Всесезонні шини – рішення чи помилка?
Думки фахівців здебільшого сходяться. Всесезонні шини не заповнюють весь потенціал зимових та літніх автопокришок. Виняток: їзда на авто здійснюється рідко та на малі відстані, зима м'яка.

ДТП узимку на літніх шинах – ступінь вини водія?
Автомобіль насамперед – джерело підвищеної небезпеки, а неуважність та безвідповідальність водія у питанні сезонної зміни автошин неприпустимі. Ми переконані, ступінь провини та потенційні ризики є максимальними.

Таксі не «перевзуто» - що робити пасажиру?
Справді, мало хто з пасажирів не автомобілістів взагалі замислюються про це. Контрольне питання пасажира водієві – не зайве. Якщо машина при заморозках ще на літній гумі, від поїздки краще відмовитись.
Хочу Знижку