У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
У зв'язку із великою кількістю запитів прохання замовлення оформлювати через Кошик
Графік роботи: Пн-Пт: 9:00 - 18:00 Сб: 10:00 - 15:00 Нд: вихідний

Поширені міфи про диски

21.02.2022

Поширені міфи про автомобільні диски

Диски – це досить важливий елемент будь-якого автомобіля, від якого залежить комфортність і безпека керування транспортним засобом, робочий ресурс підвіски, а також витрата палива. Але з автодисками пов'язано багато різних міфів та помилок. Через це автолюбителі-новачки і навіть досвідчені автомобілісти, коли хочуть купити диски, роблять критичні помилки, що в результаті призводить до неприємних наслідків. У цій статті ми розглянемо і розвіємо найпоширеніші міфи, що стосуються автомобільних дисків.

alloy wheels red car.jpg

Міф №1. Диски після ремонту нічим не гірші за нові автодиски
Багато автомобілістів щиро вважають, що немає сенсу купувати нові диски, адже в інтернеті або на ринку завжди можна знайти великий вибір вторинних виробів. Деякі власники автомобілів купують для своїх «залізних коней» навіть ті диски, маточини яких були пошкоджені та заново зварені. Але це велика помилка, адже відремонтовані диски, хоч би якими якісними вони були спочатку, вже довго не прослужать. Вони втрачають свій робочий ресурс, і найближча яма на дорозі може стати для них останньою. Через це в спробах заощадити можна витратити ще більше грошей, ніж якщо одразу придбати новий виріб.

Міф №2. Литі диски ніколи не іржавіють
Хибне переконання, що литі диски ніколи не піддаються корозії і не іржавіють, дуже поширена серед автомобілістів. Така помилка з'явилася через те, що сталеві диски іржавіють набагато швидше, а «лиття» має захисне напилення. Однак за складних умов експлуатації захисне покриття може стиратися, через що волога потраплятиме на метал. Іржа на литих дисках справді з'являється не так часто. Основні причини її виникнення – часта їзда засніженими дорогами, на яких розсипані хімічні реагенти, а також неправильний догляд за автомобілем.
При необхідності диски завжди можна пофарбувати. Це дозволить не тільки приховати іржу та зупинити розповсюдження корозії, але й змінить зовнішній вигляд коліс, і водночас всього автомобіля.

Міф №3. Легкосплавні диски не можна відремонтувати
Дуже часто навіть від досвідчених автомобілістів можна почути, що литі та ковані диски не піддаються ремонту. Цей міф виник через те, що легкосплавні диски, на відміну від «штампування», фактично не гнуться, а відразу ламаються або тріскаються. Їх, звичайно, складніше ремонтувати, ніж сталеві диски, але це можна зробити.
Незначні пошкодження можуть легко усунути у найближчій автомайстерні. Проблема полягає в тому, що не завжди раціонально та фінансово обґрунтовано ремонтувати легкосплавні диски. Іноді ремонт може обійтися стільки, скільки коштує новий автодиск. Сенс ремонтувати є у двох випадках: якщо пошкодження незначне або якщо йдеться про дуже дорогі диски.

Міф №4. Сталеві диски можна використовувати лише на недорогих автомобілях
Найчастіше штамповані сталеві диски справді можна побачити на вітчизняних машинах та недорогих іномарках. Це пов'язано з декількома очевидними недоліками таких виробів. Насамперед це стосується великої ваги та непривабливого дизайну. Однак мало хто замислюється над тим, що сталеві диски є ідеальним вибором для їзди бездоріжжям або поганими дорогами за містом.
Навіть якщо у автомобіліста хороша дорога машина, але їздить він, як правило, «вбитими» дорогами, то набагато раціональніше поставити «штампування». По-перше, такі диски чудово підходять для експлуатації у складних умовах. Вони не бояться ударів та великих навантажень. По-друге, при необхідності такі диски завжди можна відремонтувати, причому нерідко це вдається зробити в польових умовах за допомогою важкого молотка. Якщо виріб погнувся, його завжди можна злегка підрівняти молотком, щоб доїхати до найближчого СТО. По-третє, сталеві диски коштують недорого, тому їх не так шкода, і за необхідності завжди можна придбати нові комплекти.

Міф №5. Легкосплавні диски виготовляються лише з титану
Титанові диски зустрічаються часто, адже титан – це легкий і водночас надміцний метал. Але такі вироби мають один істотний недолік – висока вартість. Тому виробники використовують далеко не тільки цей матеріал, але й інші метали, переважно магній та алюміній. Причому на 100% алюмінієві диски практично не зустрічаються, адже виробники використовують різні сплави. Відсоткове співвідношення тих чи інших металів у складі, зазвичай, залишається комерційної таємницею. Більшість виробників лише вказують, які метали були використані для виготовлення того чи іншого комплекту автодисків.
Хочу Знижку