ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ
Генератори по типу
Аксесуари
Японська компанія Toyo розробила унікальну технологію аеродинамічного проектування під назвою Mobility Aerodynamics. Це дозволить моделювати шини з недосяжними раніше показниками в аеродинаміці. Нова гума буде економити витрати пального в автомобілях з двигуном внутрішнього згоряння або заряд батарей в електромобілях. З допомогою Mobility Aerodynamics при створенні нових зразків автошин одночасно враховується вся сукупність впливають сил в процесі руху транспортного засобу:
Одержані дані використовуються для розрахунку ступеня деформації автогуми і її зміни в різних умовах руху. В підсумку розробники з високою точністю моделюють вплив повітряного потоку і його завихрення, що виникають при русі авто.
Як відомо, опір повітряного потоку збільшує витрату рушійною енергії автомобіля, причому з набором швидкості цей фактор посилюється в геометричній прогресії. В століття великих швидкостей зниження опору повітря заради економії палива стає ще важливіше. До сих пір зусилля по поліпшення аеродинаміки транспортних засобів були спрямовані насамперед на пошук оптимальних форм кузова і розробку додаткових елементів, що поліпшують його огинають властивості.
Але літні і зимові шини в процесі водіння також істотно впливають на повітряні потоки навколо авто , оскільки крім обертання, вони також змінюють кут нахилу і повороту при маневруванні, а також змінюють форму в залежно від ступеня і напрямки навантаження на осі. Як показують підрахунки японських інженерів, покришки відповідають за 15% повітряного опору, що виникає при русі машини.
Революційна технологія Тойо відкриває нові можливості для розробників автогуми. В шинному концерні сподіваються, що в незабаром їм вдасться зібрати необхідні дані і внести зміни в конструкцію легкових шин для значного поліпшення аеродинамічних показників і відповідно економії енергії.